wtorek, 28 stycznia 2014

Bukiet z broszkami w rudościach

Inspiracją do wykonania tego bukietu była dla mnie organza w kolorze rudym, którą kupiłam kiedyś jako dodatek do sznurkowej firanki. Niestety nie doczekała się swojego pierwotnego przeznaczenia. Leżała sobie spokojnie w szafce i czekała na moje pomysły. Przeglądając zawartość swoich szafek znalazłam ją i zaczęłam się zastanawiać do czego zużyć tę organzę.
Kolor bardzo mi się podobał. A może do bukietu jesiennego. Pogrzebałam w zasobach biżuterii przeznaczonej do moich prac, którą nabywam przy różnych okazjach i w różnych miejscach. Trochę tego miałam tak żeby pasowało kolorystycznie i stylowo. I tak powstało moje dzieło. 

Kompozycja jest szczelnie wypełniona ręcznie robionymi różyczkami z organzy. Takie kwiatki  dają wrażenie lekkości a stelaż każdego płatka z cienkiego posrebrzanego druciku prześwitując przez materiał pięknie się mieni. Całość jest utrzymana w kolorach złamanej bieli, rudości i ciemnego beżu. Elementy biżuterii dobierałam kolorystycznie do tonacji bukietu. Całość układałam na mikrofonie florystycznym wypełnionym pastą modelującą samoutwardzalną. Dzięki temu bukiet jest stabilny chociaż dosyć ciężki.

 
 
 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz