poniedziałek, 17 marca 2014

Biało - srebrny bukiet z broszek

Chciałam aby ten bukiet był lśniący taki pełen przepychu. Namęczyłam się trochę z mocowaniem koronki z drutu, ale udało się i myślę, że wyszło całkiem dobrze. Podkładem do bardzo świecących broszek są kwiatki wykonane ze srebrnej i białej satynowej wstążki. Świecidełek jest dużo jak na średniej wielkości bukiet, inaczej z uwagi na takie dwa kolory byłby on smutny. Długo zastanawiałam się jak ozdobić rączkę bukietu, aby pasowała do całości. Przymierzałam się do srebrnej wstążki lub aplikacji srebrnego motyla. W końcu stanęło na szaro srebrnej taśmie dekoracyjnej przy której doszyłam po środku i z obu stron perełki. Całość wyszła przepięknie i tak na bogato, zresztą oceńcie sami. 
 


 

 
 
 

4 komentarze:

  1. Chylę czoła :) Bukiety cudne, niepowtarzalne
    i każdy w swoim rodzaju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten bukiet!! zdolna jesteś ;) z przyjemnością będę tu zaglądac i również zapraszam do siebie ;)
    http://inspiralla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń