sobota, 1 marca 2014

Ramki z lusterkami

Dzisiaj chciałabym pokazać moje rameczki kupione w Ikei, które zrobiłam jakiś czas temu. Każdą z nich zdobiłam inaczej używając innych materiałów. Lubię zdobić takie ramki, które mają dosyć dużą powierzchnię pozwalającą rozwinąć się i poszaleć z ozdobami. Dla mnie te ramki są bardziej obrazkami do powieszenia na ścianie. Mają wprawdzie lusterko ale jest ono niewielkie i praktycznie nadaje się do makijażu jednego oka.
Pierwszą ramkę o tematyce afrykańskiej zrobiłam używając farb akrylowych i serwetek oraz kleju, lakieru i innych potrzebnych dodatków.



Druga ramka jest o tematyce muzycznej. W tym przypadku wykorzystałam cieniutką serwetkę ryżową jako tło, skrzypce i różę z różnego rodzaju serwetek. Kontury kwiatków oraz elementy skrzypiec wykończyłam  konturówką w kolorze szampańskim.Wyszło ciekawie i plastycznie.

  
No a teraz typowa rameczka z kwiatkami. Ramka była w kolorze niebiesko-fioletowym takim nijakim. Zeszlifowałam i położyłam na to jednoskładnikowy preparat do spękań nierówno w jednym miejscu więcej w innych mniej. Potem malowanie białą farbą i dekoracja motyw kwiatowy z papieru ryżowego. Wyszło jak wyszło chyba nieźle.



                                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz