wtorek, 11 marca 2014

Pisanki karczochy

Czas tak szybko mija i już mamy prawie wiosnę, właściwie przedwiośnie. Cieszę się bardzo bo nie lubię zimy. Wiosna jest moją ulubioną porą roku, kiedy przyroda budzi się do życia. 
A jak wiosna to i niedługo Wielkanoc i czas na ozdabianie różnego rodzaju jajek z drewna, styropianu, wydmuszek, pisanek i różnych innych. Ja swoje zdobiłam wstążkami na tzw "karczocha".  Wykorzystałam pozostałe wstążki i różne pasmanteryjne aplikacje, cekiny, koraliki i inne dodatki, których nie mało jest w domu. Na pewno wiele osób zdobiło taką metodą jajka, więc nie będę opisywać techniki. Popatrzcie jak mi wyszły, może kogoś zainspiruje do przyjemnych prac. Teraz jest jeszcze trochę czasu bo potem to już porządki, gotowanie, pieczenie i inne świąteczne sprawy.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz