niedziela, 5 października 2014

Czapeczki dla maluchów

No nareszcie mam trochę czasu aby uzupełnić zaległości mojego bloga. Te trochę czasu to czas wymuszony przez pobyt w szpitalu. Nie ma tego złego bo mam tu laptopa i dostęp do Internetu. 
Ostatnio z uwagi na aurę jesienną w większym stopniu zajęłam się szyciem czapek i kominów z bawełnianej dzianiny dresowej. Część moich wyrobów prezentowałam już na blogu. Dzisiaj natomiast chciałam pokazać czapeczki i chusteczki dla dzieci. Część czapeczek i chusteczek jest dwustronnych, mogą być również w różnych rozmiarach.
Przy okazji zapraszam na Święto Dyni, które odbędzie się w dniach 11 i 12 października na terenie Folwarku Bródno przy ul. Św. Wincentego 92 w Warszawie. Będę tam jednym z wystawców.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz