poniedziałek, 5 stycznia 2015

Zimowe czapy

Oj bardzo bardzo dawno nic nie pisałam na blogu. Czas tak szybko biegnie, wiele spraw domowych a potem przygotowania do świąt i przyjazd mojej młodszej córki z Malty. Codziennie wieczorem siadałam do komputera, żeby coś napisać i praktycznie przysypiałam po sprawdzeniu poczty. 
Już po Nowym Roku, trochę spokoju i mogę pochwalić się moimi wcześniejszymi wyrobami. Z racji zimy wiadomo czas na czapki i to te ciepłe bo mróz w każdej chwili może nam ostro dokuczyć. Czapki dziergałam na drutach, najmodniejszym w tym roku kręconym ściegiem z różnego rodzaju dobrych włóczek. Przeważnie są to mieszanki wełny, akrylu z domieszką moheru lub alpaki. Kilka prezentuję teraz następne postaram się zamieścić w najbliższym czasie.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz