poniedziałek, 10 listopada 2014

Ramka

Tę ramkę zaczęłam zdobić dawno. Pomalowałam farbą przetarłam świeczką i odłożyłam bo zabrakło mi pomysłu co zrobić z nią dalej. Nie robię wtedy nic na siłę bo zazwyczaj nie jestem potem zadowolona z efektu, odkładam na poleżenie i czekam na wenę twórczą. Po pewnym czasie grzebiąc w swoich skarbach do decoupage w poszukiwaniu "czegoś tam" natknęłam się na dwa dekory manekinów kiedyś tam kupionych. Wtedy wpadło mi do głowy, że fajnie wyglądałyby na ramce. Dołożyłam do tego damy w kapeluszach, wzorek z szablonu i wyszło jak wyszło. Zastosowanie ramki może być różne - na zdjęcie lub jako stojaczek na kolczyki (zamiast szybki zastosowałam kanwę, na której można świetnie przyczepić kolczyki na biglach. Świetny pomysł na prezent polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz